fbpx

Oswajam strategie!

Pomogę Ci zbudować biznes o jakim marzysz

Strategia e-marketingowa dopasowana do Twojej firmy.

Przeraża Cię wielostronicowy dokument strategiczny, najeżony mnogością niezrozumiałych pojęć (marketingowy bełkot) pełen skomplikowanych danych? To nie u mnie!
Zależy mi na tym, aby strategia, którą otrzymasz była jednocześnie profesjonalna i maksymalnie użyteczna.
Otrzymasz konkretne przykłady działania, wiedzę podaną w przyjazny sposób bez marketingowego “bełkotu”, produkt zrozumiały, użyteczny i do natychmiastowego wdrożenia. Gwarantuję, że nie będziesz musiała się głowić i zastanawiać, o co chodzi. Nie podaje tylko suchych faktów i wytycznych, bo zależy mi na tym, abyś zrozumiała “po co” i “dlaczego” – uczę, tłumaczę, objaśniam, abyś mogła pojąć zastosowanie długoterminowe.

Zamawiając strategię otrzymasz:

Analizę Twojej marki oraz konkurencji

  • audyt strony, pod kątem widoczności w wyszukiwarkach (SEO)  i przyjazności dla użytkownika (User Experience), analizę ruchu, analizę treści, dobór słów kluczowych
  • audyt kanałów w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn – analiza techniczna profili oraz analiza aktywności marki i użytkowników
  • analiza społeczności – struktura użytkowników, aktywność i zaangażowanie
  • ocena potencjału treści i komunikacji marki
  • analiza ścieżki konsumenta – określenie aktualnej ścieżki konsumenta, punktów styku z marką i roli poszczególnych mediów w procesie zakupowym
  • analiza lejków sprzedażowych i marketingowych
  • analiza konkurencji
  • analiza mocnych i słabych stron marki i jej pozycji na tle konkurencji

Ustalenie celów, misji, wartości

Określamy wyróżniki marki – to, co stanowi jej unikalność, jej DNA – to, co sprawia, że klienci będą wybierać właśnie Ciebie, a nie konkurencję.

Określamy misję, wizję i cele oraz wartości Twojej marki.
Obietnicę marki i główny przekaz.

Wytyczne komunikacji

Ustalimy szczegółowy sposób komunikacji począwszy od przekazu wizualnego (logo, kolorystyka, typografia) po unikalny głos Twojej marki. Otrzymujesz precyzyjne wytyczne – co, jak i gdzie komunikować w oraz w jaki najbardziej efektywny sposób to robić.

Obraz klienta idealnego (Persona)

Ustalamy kim jest Twój klient idealny. Przeprowadzam szczegółowe badania i ankiety, aby poznać czym się zajmuje, jakie ma problemy i oczekiwania. Bardzo szczegółowo analizuję jego zachowania i aktywność w internecie.  Odpowiadam również na pytania o motywację zakupową i postawy konsumenckie. Ustalam punkty styku z marką i nowe lejki marketingowe i sprzedażowe.

Jasne wytyczne, szablony i harmonogramy

  • Oprócz obszernej analizy otrzymujesz dokument z wytycznymi i opisem działań krok po kroku. Co poprawić, co zmienić. Przykłady tematów dobranych specjalnie dla Twojej marki, (przykładowe treści postów, tematy i propozycje serii artykułów)
  • Lejki sprzedażowe i marketingowe dla Twoich produktów
  • Miesięczny harmonogram zawierania treści w mediach społecznościowych i na stronie www opracowany specjalnie dla Twojej marki
  • Listę narzędzi ułatwiających planowanie, publikację treści, budowę lejków oraz szablony gotowe do wdrożenia.

Pomoc zespołu specjalistów.

Otrzymujesz gotową do wdrożenia strategię, ale jeśli nie czujesz się na siłach by zaimplementować ją samodzielnie, możesz zlecić to zadanie mojemu zespołowi wirtualnych asystentek, które szybko, sprawnie i fachowo zrobią to za Ciebie.

Jak długo trwa stworzenie strategii?

Utworzenie strategii trwa od 3 miesięcy w zależności od etapu, na jakim znajduje się Twoja firma.

Ile kosztuje strategia?

Opracowanie strategii to indywidualny proces dopasowany do konkretnego biznesu, dlatego za każdym razem cenę ustalam indywidualnie.

Czy mogę skorzystać z mentoringu podczas tworzenia strategii?

Oczywiście, z mentoringu możesz korzystać w trakcie tworzenia strategii, aby już przygotować się do jej wdrożenia, oraz po jej zakończeniu, jeśli potrzebujesz pomocy w dalszym rozwoju.

Co jeśli nie będę potrafiła wdrożyć wytycznych strategii?

Do dokumentu strategicznego otrzymujesz mój autorski „Podręcznik wdrożeniowy” oraz szablony dostosowane do potrzeb Twojego biznesu. Jeśli jednak nie będziesz potrafiła zaimplementować wytycznych możesz skorzystać ze wsparcia mojej agencji wirtualnych asystentek. Zadania w jakich możemy Cię wesprzeć znajdziesz TUTAJ

Strategia jak w agencji z indywidualnym podejściem

Pracuje wg metod stosowanych w znanych agencjach marketingowych. Jednak wiem, że kilkuset stronicowy dokument zawierający dość dużo suchych danych nie zachęca do przeczytania a co dopiero do wdrożenia. Dlatego do strategii otrzymujesz specjalnie opracowany mój autorski “Podręcznik wdrożeniowy,” który zawiera tylko esencję popartą jasnymi dostosowanymi do Twojej marki przykładami i przystępnymi wytycznymi i obrazowymi wskazówkami, które ułatwią Ci wdrożenie jej samodzielnie szybko i bez problemów.

Nie chcesz zajmować się tym osobiście, skorzystaj z pomocy mojej agencji wirtualnych asystentek.

Sprawdź inne usługi:

Nie wiesz na co się zdecydować? 

Napisz do mnie

Skontaktuj się ze mną, opisz z czym przechodzisz, czego potrzebujesz, krótko opowiedz mi o swojej firmie.

w

Spotkajmy się

Umówimy się na krótką rozmowę, podczas której ustalimy czego potrzebujesz i jak mogę Ci pomóc

Rozwińmy Twój biznes

Wybierzemy najlepiej dopasowaną do Ciebie i Twoich potrzeb formę współpracy: strategię, mentoring czy konsultacje.